Thursday 9 June 2016

5 BULAN DAH TAK PERLU KE HOSPITAL!!!


"Abang dah tak perlu ke Bahagian Kecemasan kat Hospital sejak bulan Januari haritu. Syukur sangat dapat jumpa minyak ni. Kalau tidak, dulu asyik berulang je ke Hospital Ampang tu"
"Dulu, Abang nak tidur baring pun dah tak boleh. Kena duduk dan tunduk tahan kepala di meja sebab susah nak bernafas. Sekarang, siap dah minum air ais pulak..."
"Tapi dia rajin sapu sendiri minyak tu... cuma bahagian belakang akak tolong sapu la.."
Perbualan di atas bukan rekaan ya. Ia perbualan admin dengan Kak Timah semasa menghantar stok Minyak Herba Asma Mujarab untuk kegunaan suaminya serta edaran buat penduduk di kawasan Pandan Indah.
Lepas sembang-sembang dengan Kak Timah, hati ni terasa seronok dan puas bila sedar produk yang dijual betul-betul membawa manfaat kepada pengguna.
Ternyata Minyak Herba Asma Mujarab ini berjaya menjadi asbab kepada ramai penggunanya untuk mengurangkan asma dan batuk. Yang penting istiqamah atau konsisten dalam penggunaannya.
Bukan kanak-kanak sahaja yang mendapat manfaat dari penggunaan minyak ini. Sudah terbukti ia juga berkesan terhadap orang dewasa.
Kongsikan kisah ini dengan sesiapa yang anda rasa perlu dapatkan rawatan asma. Semoga mereka juga mendapat manfaatnya.
Untuk yang memerlukan Minyak Herba Asma Mujarab ini, sila Whatsapp 012-2207528. COD di sekitar KL dan penghantaran Poslaju ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment