Friday 17 November 2017

ANAK SAYA DAH MULA BATUK BERKAHAK SAMPAI NAK BERNAFAS PUN SUSAH. TAK SAMPAI HATI NAK TENGOK

"DULU DAH PERNAH GUNA MINYAK HERBA ASMA MUJARAB NI. MEMANG BAGUS. CEPAT LEGA BATUKNYA"

"Tapi baru ni nak beli tak tau pulak nombor pengedar sah. handphone saya rosak haritu, habis semua nombor hilang.  Tak berani beli sebarangan sebab banyak yang tiruan kan sekarang."

"Mujur kawan saya share fb post Encik Rizal haritu. Terus whatsapp. Tengok muka macam familiar je pulak tu. Tu yang yakin. Memang nak jadi rezeki dapat beli balik minyak ni yang ORIGINAL." - Pn. Aza, Ampang 


Itulah, Minyak Herba Asma Mujarab ni memang dah terbukti berkesan dalam cepat melegakan batuk serta sesak nafas akibat asthma. Dah beratus ribu orang menggunakannya dan berpuas hati. Dari yang bayi sampai ke yang dah tua. Semua menggunakannya. Sekarang ni sampai pengguna orang putih di UK dan Holland pun mengaku keberkesanan MINYAK HERBA ASMA MUJARAB Original ni.

KHASIAT UTAMA MINYAK HERBA ASMA MUJARAB:


1. Melegakan batuk yang tidak longkah. Kahak pekat akan mula "mencair" setelah menggunakan minyak ini. Jangan terkejut kalau batuk dan kahak banyak dibatuk keluar. Ini akan melegakan tekak dan dada.
2. Sesak nafas akibat serangan lelah atau asma CEPAT LEGA setelah disapu minyak ini pada kawasan dada dan pangkal tengkuk.
3. Dengan penggunaan berkala, serangan asma dan lelah dapat dikurangkan, insyallah sehingga tak perlu lagi bergantung pada ubat-ubatan.
4. Batuk baik pada anak kecil atau orang dewasa akan lebih cepat sembuh jika minyak ini digunakan seawal mungkin bila batuk mula menyerang.

* Minyak Herba Asma Mujarab ini hanya untuk kegunaan luar. Disapu di keliling dada, depan belakang dan sisi serta pangkal tengkuk bagi tujuan melegakan batuk dan sesak nafas. Bukan untuk diminum.

Sayangnya, bila dah bagus dan popular, mula la timbul yang tiruan. Ada yang sebijik rupanya, ada yang tukar nama dan cerita, dan ada yang memang lain rupanya tapi masih guna sticker ala-ala sama.

Orang ramai mula gusar untuk dapatkannya di pasaran. Kesian ibu bapa yang nak dapatkannya buat melegakan sesak nafas dan batuk si anak.

Maafkan kami juga kerana tidak bertindak lebih baik dalam menangani isu ini. Namun sekarang tak perlu risau lagi. Anda boleh dapatkan terus MINYAK HERBA ASMA MUJARAB ORIGINAL dari sini. Cuma perlu PM atau klik www.wasap.my/60122207528/mhamori.

Minyak yang kami edarkan ni masih lagi yang ORIGINAL.


1. Masih diproses secara tradisional oleh keluarga Pakcik Lebai bagi mengawal mutu dan ramuan herba warisan turun temurun semenjak 40 tahun yang lalu. Cuma mula dikomersialkan semenjak 2014/2015 dan dipasarkan secara online.
2. Bagi tujuan pengkomersialan, minyak ini dinaungkan di bawah perniagaan enterprise, dan BUKANNYA di bawah sebuah Syarikat Sdn Bhd yang menggunakan nama minyak ini, seperti yang pernah digembar-gemburkan di pasaran.
3. Minyak ini telah melepasi ujian Pusat Akta Racun Negara dan bebas dari sebarang bahan bahaya. Bahan yang digunakan juga halal dan selamat digunakan oleh semua peringkat umur.
4. Bagi menjaga agar pengguna tidak tertipu, setiap botol dilengkapkan dengan HOLOGRAM, QR CODE dan No siri yang unik. Anda boleh download apps scanner di playstore ke telefon anda. Scan dan pastikan produk yang dibeli adalah yang original.



Kami di Alam Merawat masih percaya dengan produk MINYAK HERBA ASMA MUJARAB yang ORIGINAL dan akan terus mengedarkan yang ORIGINAL sahaja agar pengguna tidak tertipu.
Whatsapp ðŸ“² kami segera untuk dapatkan Minyak Herba Asma Mujarab ORIGINAL anda. Klik ⤵️



Harga:
RM39 sebotol tak termasuk kos penghantaran
COD di dalam KL RM5
Poslaju Semenanjung RM8 / Sabah & Sarawak RM11

No comments:

Post a Comment